De eerste dagen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chantal Koutstaal - WaarBenJij.nu De eerste dagen! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Chantal Koutstaal - WaarBenJij.nu

De eerste dagen!

Blijf op de hoogte en volg Chantal

27 September 2017 | Curaçao, Willemstad

De eerste dagen!

De eerste paar dagen zitten er alweer op! We doen lekker rustig aan en kijken per dag wat we maar gaan doen! Temperatuur went al steeds meer! Wel maar even een ventilator gekocht voor tijdens het slapen.
Zondag zijn we lekker een middagje naar het strand geweest! Natuurlijk blauwe zee, wit strand, mega zon en visjes! Gelijk bij het strand mijn snorkelset gepakt en lekker gesnorkelt? Super mooie visjes zwemmen er! Natuurlijk lekker even van de zon genieten! Maandag was een druk dagje! Met zn vijven Zijn we lekker naar punda en otrabanda gegaan! Gelijk de beruchte pondjesbrug gezien en natuurlijk de gekleurde huisjes! En ja het is echt zo mooi en leuk om te zien! In punda lekker een ijsje gehaald was echt mega mega groot! Na stukje te hebben gelopen kwamen we bij de grote Curaçao en Dushi signs! Super leuk dus hier natuurlijk foto's maken! Wel een uitdaging om met zn zessen terug te gaan! Maar even proppen en het lukte in de Kia picanto.. Maandagavond lekker wezen bbqen met anderen van het huis! Dinsdag eerst weer wakker geworden met wat we hier nu elke ochtend doen! Een duik in het zwembad!! Hierna ons groepsgrootje opgehaald van haar huis ( haar auto is zondag op maandagnacht gestolen...) en hebben we even aan het project gezeten! Hierna even naar de winkels gegaan om een telefoon te kopen voor een jongen uit me groep, die dacht laat ik met me telefoon de zee in lopen, gelijk ook boodschappen gedaan bij de appie! Hier lekker buiten nog kibbeling gegeten! Op de terug weg heb ik maar een ventilator gehaald om het snachts wat aangenamer te maken en ik kan zeggen het is nu super lekker! Dinsdagavond zijn we naar de eerste happy hour gegaan! Vandaag de eerste ontmoeting met de opdrachtgever! Heel erg benieuwd hoe het zal zijn!
Tot de volgende keer!

• 27 September 2017 - 12:53

John:

goed zo ! nu nog lekker genieten zolang het kan..... is je fotocamara stuk? :-)

• 27 September 2017 - 20:50

Astrid:

Of is ie al gejat? Hahahaha

• 27 September 2017 - 22:03

Monica:

Super leuk het verslag. Handige tip wij moeten dus een snorkelset meenemen. Hele mooie foto's trouwens.

• 28 September 2017 - 06:10

Yvon Koutstaal:

Nou dat klinkt allemaal heerlijk (op de gestolen aoto na dan).
    Al leguanen aan je zwembad?
    Succes met je plekje straks binnen het project!

• 29 September 2017 - 08:34

Zorica:

Superleuk begin! leuke onderwater foto. Heerlijk dat je ons mee laat genieten. Heel veel plezier en succes de 1e dagen bij je opdrachtgever. XX
    de Engeltjes!